Ilość sklepów internetowych wzrasta z każdym dniem. Wraz z rozwojem firmy zaczynamy widzieć na swojej drodze coraz więcej utrudnień. Mogą one oznaczać rekordową ilość zamówień, której się nie spodziewaliśmy. Powodem też może być lista obowiązków, która rozrasta się każdego dnia. Im więcej klientów, tym więcej faktur i działań wymaganych do sfinalizowania sprzedaży. Jak sobie z tym wszystkim poradzić? Na pomoc przychodzi Baselinker.
Co to jest Baselinker?
Baselinker to popularny system, który jest wykorzystywany do pomocy w prowadzeniu sklepu internetowego. Można zintegrować go z wieloma serwisami aukcyjnymi jak np. Allegro i zarządzać sprzedażą z jednego miejsca. Dzięki jego funkcjom wiele procesów, które wykonujemy podczas dnia pracy, jesteśmy w stanie przyspieszyć a zaoszczędzony czas wykorzystać np. promując własną markę w mediach społecznościowych. To właśnie dzięki ilości zaoszczędzonego czasu Baselinker jest na językach przedsiębiorców z branży e-commerce. Pomoc do wdrożenia systemu w naszym sklepie odnajdziemy w sieci. Można też skontaktować się z firmami, które się tym zajmują – dowiedz się więcej na Implemo.pl
Co oferuje Baselinker?
-
- Integrację – System Baselinker jest w stanie pomóc nam na wiele sposobów i pozwolić na większą swobodę w tworzeniu strategii sprzedażowej. Dzięki możliwości integracji z dużą ilością znanych w Polsce serwisów aukcyjnych możemy wszystko ze sobą połączyć. Praca staję dużo łatwiejsza kiedy jesteśmy w stanie zarządzać sprzedażą z jednego miejsca.
- Zarządzanie sprzedażą – W systemie Baselinker widzimy co się dzieję na bieżąco z zamówieniem. System daje nam informację o statusie przesyłki, kod śledzenia, produkcie wybranym przez klienta i wiele innych.
- Magazyn Baselinker – Ta opcja pozwala nam mieć wgląd na rzeczywistą ilość produktów. Baselinker nie przeprowadzi za nas remanentu, ale jest na bieżąco informuje nas o stanach magazynowych. Dużo łatwiej zaopatrywać sklep na czas z takim rodzajem danych.
- Zlecanie przesyłki kurierskiej – Możliwości Baselinkera umożliwiają wygenerowanie listu przewozowego wybranego przez nas przewoźnika, aby dostarczyć zamówienie do klienta. Wszystko wykonujemy w jednym miejscu dalej pracując w systemie.
- Wystawianie dowodów zakupu – Baselinker może połączyć się z popularnymi aplikacjami księgowymi jak inFakt, Firmowo etc. co pozwoli również zachować nam porządek i pracę nad zamówieniami w jednym miejscu. Posiada również wbudowaną aplikację do tworzenia paragonów.
- Masowe dodawanie aukcji na Allegro – Baselinker umożliwia nam masowe wprowadzanie produktów do naszego sklepu w serwisie aukcyjnym. Nie musimy więc po kolei wprowadzać każdej oferty jednostkowo.
- Szablony – Współpracując z serwisami aukcyjnymi Baselinker nie zapomniał również o personalizacji naszych sklepów. Możemy skorzystać z wielu gotowych szablonów, które wykorzystamy do wprowadzanych produktów. Może chodzić o szatę graficzną, ale automatyzacja też może wystąpić przy opisach itd.
Kiedy wprowadzić Baselinker do swojego sklepu?
Baselinker to świetny pomysł kiedy czujemy, że brakuje nam rąk do pracy związanej z zarządzaniem sprzedaży i kompletowaniem informacji o zamówieniach. System jest polecany każdemu przedsiębiorcy z branży e-commerce. Oznacza to, że nie musimy mieć ilości dziennych zamówień powyżej 400, żeby był sens korzystania z Baselinkera. Jest on pomocą na każdym etapie prowadzenia działalności, więc to użytkownik decyduje jaki moment jest dla niego najlepszy, aby wprowadzić narzędzie.
Tak naprawdę to jest tylko opis najbardziej popularnych funkcji systemu Baselinker. Oferuje on dużo więcej możliwości, które są zależne od typu biznesu e-commerce, który prowadzimy. Na pewno Baselinker będzie w stanie pomóc nam w sprawach bieżących i usprawnić ich proces realizacji. Można śmiało powiedzieć, że głównym założeniem jest zadowolenie klienta, ale przy okazji i przedsiębiorcy czy nawet pracowników obsługujących program. Twórcy systemu Baselinker na bieżąco usprawniają i ulepszają swój produkt względem potrzeb czy też zgłoszeń użytkowników. Może to sposób na dalszy rozwój Twojej firmy?